Fotograf i Video

Temat dostępny też na forum: Wesele bez ogłoszeń
Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Potrzebuje Waszej pomocy.
Jestem na etapie zalatwiania fotografa i kamerzysty
ale nie mam zielonego pojecia gdzie w Gdyni sa dobrzy i w miare z
przystepna cena.
Czekam na Wasze opinie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Fotograf i Video

GOŁĘBIOWSKI fOTOFILM studio
tel/fax 629 06 42
kom. 602 242 740
g.fotofilm@wp.pl

Godny polecenia!

Polecam swoje usługi

szczegóły na stronie:

www.filmart.end.pl

Filmowanie również w Gdyni - prezentacja u klienta, póżniej codziennie kontakt ze mną możliwy w pobliżu Placu Kaszubskiego.
Jest mozliwość żeby prezentacja, a następnie odbiór kaset i płyt DVD odbył się u klienta.

MAm wiellką prośbę poszukuje programów do obróbki video, np hollywood FX, animacji czołówkowych . Jestem początkującym filmowcem i nie mam na czym pracować tzn brak programów,zapłace za nie jeśli takowe pan posiada

Słuchaj chłopcze, podaj swoje namiary a z chęcią odwiedzimy cię z nakazem sądowym. Każdy program kosztuje - chcesz na nim pracowac - zapłać.

"MIRA"
Videofilmowanie
Mira Jagiełło
tel. 603-125-372

Filmy są bardzo profesjonalne i z dobrymi pomysłami. Pani Mira będzie też kręciła moje wesele, a narazie widziałąm filmy z innych wesel. Naprawdę polecam.

Super kamerzysta i niedrogi - Mirek Judkowiak. osobiście przez cały rok widziałem wielu ponieważ gram w zwspole więc widać jacy są inni ale ten przebija wszystkich. Nie raz miałem okazję ogladać jego filmy. 10 kaset w studioo nagrań plus dvd. Godny polecenia. Robi świetny reportaż z imprez. Kręci też teledyski i reportaże do tv. Jeśli chcesz jego nr to napisz.

prosze o namiary do pana marka judkowiaka. dziekuje

polecam Ci zakład i fotografa z którego usług sama skorzystałam. Mieści się na Przymorzu na ulicy Jagiellońskiej. Ceny nie za wysokie jakość w porządku i zawsze można coś extra wynegocjować.

Inne tematy z forum

ile planujecie wydać na ślub i wesele? (220 odpowiedzi)