Fresh Up Juice Bar

ktos moze pracowal i zechce podzielic sie wrazeniami?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Fresh Up Juice Bar

ponawiam pytanie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

ostatnio non-stop pojawiaja sie ogloszenia.... ktos cos wie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ja nie pracowałam ale byłam na rozmowie. Właścicielem jest jakiś turas co ledwo mówi po polsku. Niby jest umowa o pracę. 6zł/h. Facet stwierdził, że jednak się nie nadaję bo nie mam doświadczenia w pracy w takim barze. W takim razie po co mnie w ogóle zapraszał na rozmowę skoro widział CV? Odpowiedziałam mu na to, że może i nie mam doświadczenia ale praca nie wydaje się trudna i myślę, że dałabym sobie radę. On na to: "No nie wiem czy nie jest trudna, trzeba obierać marchewkę i pomarańcze..." No myślałam, że padnę na miejscu... Czy obieranie marchewki jest trudne?
popieram tę opinię 22 nie zgadzam się z tą opinią 2

haha świetna odpowiedz z ta marchewką, to gdzie indziej do obierania ziemniaków to już mgr. będą potrzebować
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ciapate po prostu mają niskie mniemanie o kobietach i traktują je jakby były głupsze od kury więc się nie dziw że potraktował CIę jakbyś nie umiałą obrać marchewki :) poza tym jakby mi ktoś zaproponował 6zł/h to już bym wstała i powiedziałą żeby sobie ściągnął ciapatego kuzyna do roboty
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 2

Niestety takie są realia, że nigdzie nie znajdziesz pracy za więcej niż 6zł/h więc co zrobić?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5