U mnie było podobnie. Rozpoczynałam od samodzielnego zaprojektowania ulotek w Canvie, a później ich wydruku na drukarce w mieszkaniu. Poroznosiłam po lokalnych sklepach. Później, po pozyskaniu pierwszych klientów, stać mnie było na zlecenie profesjonalnego projektu i wydruku ulotek oraz wizytówek. Skorzystałam z podpowiedzi koleżanki i zamiast szukać jakiejś lokalnej drukarni, skorzystałam z oferty drukarni internetowej
https://drukgamma.pl/ (głównie dlatego, że była gwarancja dotrzymania terminu i finalna cena była od początku znana).
Też zakładałam fanpage na Facebooku. Dodatkowo dodałam jeszcze ogłoszenia na lokalnych serwisach ogłoszeniowych i OLX oraz Gumtree. Koleżanka podpowiedziała mi jeszcze, że dobrze jest napisać do swoich innych znajomych i dać znać, że założyło się firmę i co się robi. To też była dobra rada, bo dwóch z moich znajomych akurat potrzebowało pomocy w obszarze, który świadczę.