Gieldy rowerowe

Temat dostępny też na forum: Rowery
Mam szybkie pytanie - czy w Trojmiescie sa jakies gieldy gdzie mozna kupic rowery holenderskie?

Jesli nie ma to moze znacie jakies inne gieldy w innych miastach gdzie warto by sie rozejrzec?

Dzieki za pomoc:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Gieldy rowerowe

Widziałem szyld "Rowery holenderskie" na rogu Grunwaldzkiej i Waryńskiego we Wrzeszczu

Wiem, ale w sklepach takie rowery sa dosc drogie - 600-700zl. Jak na uzywanego holendra to sporo.

W Krakowie wiem, ze jest gielda i tam za 300zl to mozna juz w dobrym stanie cos dostac, a za 400zl to masz full wypas. Niestety to troche daleko:(

Gdzie w krakowie jest taka giełda? Sam rozglądam się za jakimś rowerkiem, najchętniej kolarzówka, a że studiuję w krakowie to chętnie bym wstąpił na giełdę i się rozejrzał.

Na Warynskiego maja rowery w mega slabym stanie. Bylem kiedys ogladac i bylem w mega szoku!! Koles wciska ludziom rower z popekanym siodelkiem, caly poobijany za 700-800zl. Jakas porazka. W Amsterdamie za taki sam rower placilem 30-40 euro.

no bo pewnie ten koleś z Gdańska kupuje rowery te z Krakowa z 300 zł a u siebie sprzedaje za 800 zł. proste ....

zawsze bliżej niż do Amsterdamu ;)

Czyli żadnego pomysłu?
Może pchli targ na rynku na przymorzu?

Podejdz do kolesi na ul.Do studzienki widziałam tam całkiem niezłego kettlera aluminiowego typu holenderskiego

Gielda w Pruszczu Gdanskim w kazda niedziele :). Kupione zostaly juz tam 3 holendry, wszystkie w granicach 200-300 zl w spoko stanie. Polecam :)

Nie naprawiajcie rowerów na Waryńskiego 5......!!!!Partaczą naprawy i sa strasznie drodzy.!Strasznie!a ich rowery do sprzedaży też są niemiłosiernie drogie...jak chcesz serwis do takiego roweru to patrzą na ciebie jak na ufo.Obsługa paskudna i facet który obsługuje nieprzyjemny i jakiś fałszywy.Uważajcie bo mnie orżnął!

http://www.holender.net.pl/
tu w Gdyni możesz sprawdzić może akurat....