Wiktorai - ocena (1) Nie znam się na hydraulice, ale hydraulik cierpliwie wytłumaczył, co się... Wiktorai Cezary - ocena (1) Zjawienie się dokładnie na umówioną godzinę to rzadkość, a tutaj tak właśnie... Cezary Wiktoria L - ocena (1) Całość została wykonana zgodnie z ustaleniami, a końcowa cena była dokładnie... Wiktoria L