Polecam (1) Pierwszy raz korzystałem z IB AUTO gdzie trafiłem z polecenia. Wymiana... Rafał W porządku (1) Firma wykazała się inwencją w naprawie mojego reflektora, który wszyscy inni... Bogusław odradzam!! (1) Niestety po dosc przyjemnym pierwszym kontakcie z panem z ib auto pelna... Kasia
Po pierwszej wizycie jestem zadowolony (1) Do IB Auto trafiłem po raz pierwszy - z polecenia znajomego. Miałem problem z... AH Niestety warsztat się zepsuł . (1) Oddawałem tam 2 ople do naprawy od około 2-3 lat nigdy nie miałem zastrzeżeń,... Jacek.K Realizacja kuponu w tej firmie (1) Zrobiłem tutaj pełen przegląd klimatyzacji oraz regulację zbieżności w Audi... Łukasz Bardzo solidna firma (1) Jeżdżę do nich specjalnie z Gdyni, od kilku lat z moimi dwoma kolejnymi... Andrzej Super solidna Firma (1) Od wielu lat korzystam z IB i zawsze byłem zadowolony z usług i obsługi.... Olgierd Olszewski Super solidna Firma ! (1) Od wielu lat korzystam z IB i zawsze byłem zadowolony z usług i obsługi.... Olgierd z Gdańska Znają się na Oplach i już (1) Mają doświadczenie w naprawianiu konkretnej marki, dzięki czemu niewiele jest... Opelek Oddałem sprawny - odebrałem zepsuty (2) Jak to jest. Przyjechałem do faceta sprawnym samochodem. On mi go rozkręcił.... bolkis wedlug mnie wszystko ok (1) bylem na wymianie jednej czesci zawieszenia , zalatwili mnie szybko i za... babol Bardzo dobry warsztat. (1) Widząc negatywna opinię o tym warsztacie delikatnie się zdziwiłam. Oddając... Ola Zostałam oszukana i okradziona z samochodu! (1) W trakcie naprawy kilkukrotnie sądowano mnie, czy nie chcę odsprzedać... klientka BYŁO OK (2) Zrobiłem przeglad okresowy,pasek rozrządu i hamulce z przodu.Dla mnie OK varka świetny warsztat (1) Pełen profesjonalizm i pełna kultura. Od kilku lat naprawiam swój samochód w... Justyna Bardzo dobry warsztat! (1) Nie rozumiem tych negatywnych opinii, ponieważ ja jestem za każdym razem... Jarq Gdańsk NIEKOMPETENCJA (1) Warsztat został mi polecony dlatego zawiozłam tam samochód do