Witam wszystkich.
W dniu dzisiejszym przesłałem do działu technicznego Play wiadomość następującej treści:
"Witam serdecznie. Od jakiegoś czasu obserwuję znaczny spadek prędkości pobierania danych w miejscu korzystania z Waszej usługi oraz systematyczne "wieszanie się" routera. Mieszkam w miejscowości, która w szybkim tempie się rozrasta i co za tym idzie, wzrasta liczba użytkowników telefonów/internetu. Problem z szybkością łącza pojawia się z reguły w godzinach popołudniowych oraz w weekendy. Z informacji uzyskanych na forum (
http://forum.trojmiasto.pl/Internet-LTE-t713498,4,12.html) wynika, że nie jestem jedynym obserwującym ten problem. Wydaje mi się, że jedynym dobrym rozwiązaniem jest zwiększenie liczby przekaźników. Proszę o informację, czy jako Operator planujecie rozbudowę infrastruktury teletechnicznej w tym regionie. Nadmieniam, że jakość świadczonych przez Was usług nie pozostanie bez wpływu na decyzję, co do kontynuacji zawartej umowy. Pozdrawiam."
Taki sposób zgłaszania problemu zalecił mi kolega, który pracuje w Play. Twierdzi on, że im więcej pisemnych/telefonicznych zgłoszeń, tym większa szansa na rozbudowę sieci o kolejne przekaźniki, a co za tym idzie, lepsza jakość świadczonych usług.
Jeszcze niedawno korzystałem z usługi internetu radiowego. Ceny i prędkość OK, ale korzystając z internetu w TV (filmy, Youtube, koncerty, itp.), połączenie często się zawieszało. W związku z tym przeszedłem na LTE i do czerwca-lipca było całkiem nieźle. Teraz to już masakracja...
Pozdrawiam i liczę na wsparcie w apelach do operatora wszystkich użytkowników LTE w sieci Play w Baninie.