Internet Mobilny

Internet mobilny nie działał od początku podpisanej umowy. Obsługa infolinii jest opryskliwa i nie kompetentna. Dopiero 5 osoba wykryła problem. Niestety nie przekazała sprawy dalej. Coś strasznego jestem bardzo zawiedziony. Cztery reklamacje, 10 telefonów i 5 miesięcy zabawy z firmą VECTRA. Odsyłanie do lokalnego oddziału obsługi klienta zamiast wysilenia się i rozwiązania problemu. Wielki minus dla usługodawcy. Internet stacjonarny? Równie straszna rzecz. brak internetu przez tydzień, pomoc techniczna nie pojawiła się na umówioną wizytę. Bardzo niepoważne traktowanie klienta.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Bardzo nam przykro, że spotkała Pana opisana powyżej sytuacja. Chcielibyśmy jednak zweryfikować powyższy proces obsługi w celu wyciągnięcia wniosków pomocnych przy udoskonalaniu procesów obsługi naszych Klientów. Prosimy o przesłanie danych Abonenta w mailu na adres gdanskpomoc@vectra.pl. Pomożemy Panu szybko wyeliminować nieprawidłowości w działaniu usługi i postaramy się poprawić jakość naszej współpracy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4