Witam.
Mam ten sam problem. Umowę z TP podpisałem na łącze do 20 Mb/s (w rzeczywistości powinno być od 12 do 20 Mb/s). W ciągu dnia wszystko śmiga tak jak powinno, niestety w godzinach popołudniowych/ wieczornych jest totalne dno. Duże pingi i przepustowość łącza w granicach 0,5 Mb/s. Usterki zgłaszałem już od dawna, jednak z czasem zacząłem robić to coraz częściej. Nie mam pretensji do ludzi na infolini, ale miejscowi technicy zaczeli robić ze mnie debila. Kika ostatnich zgłoszeń kończyło się sms od techników o treści w stylu "mogą wystąpić chwilowe problemy podczas korzystania z neostrady ". Nie wytrzymałem, przycisnąlem ich przez telefon i w końcu dowiedziałem się, że centrala z której korzystam ma za duże przeciążenia i nic z tym nie zrobią. Udało mi się wynegocjować zwrot części za rachunki. Czekam na wstępna propozycję odnośnie bonifikaty , ale z tego co sie dowiedziałem, może być to nawet zwrot 50% za rachunki odkąd zacząłem zgłaszać problemy. W lutym kończy mi się umowa, której na pewno nie przedłużę. Narazie szukam alternatywy.
Z tego co wiem, niedawno firma
http://wave.com.pl postawila nowy nadajnik na ulicy Żeliwnej. Ktoś z tego korzysta?