Internet
Przedstawiciel handlowy zaproponował mi połączenie internetu po WiFi o prędkości 50 Mbps. Tym czasem prędkości osiągane przy pobieraniu to 20 kilka Mbps. Wnioskuję od kilku miesięcy o obniżenie mi abonamentu, do poziomu osiąganej prędkości, bezskutecznie. W tzw. miedzyczasie gościł u mnie operator, który podłączył swojego laptopa nie tak, jak ja jestem podłączony. (okazuje się, że zrobił dobrze.)i wyszła mu również bardzo niska prędkość w stosunku do opłacanej przeze mnie. " Łaskawie" nie kazano mi płacić za te czynności, czym firma UPC epatuje mnie przy każdej okazji. Tak się składa, że UPC nie określiło w swojej ofercie dolnej granicy osiąganych prędkości, wobec czego każda jest dobra. Moje pomiary załączane każdorazowo do korespondenji z UPC nie są w ogóle brane pod uwagę. Podzielam zdanie, któregoś z poprzedników dotyczące "panienek" udzielających odpowiedzi na zadawane pytania. Przydałaby się również wiedza większa od obecnej u przedstawicieli handlowych UPC. Niestety UPC nie potrafi świadczyć usługi internetu w sposób właściwy.