Internet

Przedstawiciel handlowy zaproponował mi połączenie internetu po WiFi o prędkości 50 Mbps. Tym czasem prędkości osiągane przy pobieraniu to 20 kilka Mbps. Wnioskuję od kilku miesięcy o obniżenie mi abonamentu, do poziomu osiąganej prędkości, bezskutecznie. W tzw. miedzyczasie gościł u mnie operator, który podłączył swojego laptopa nie tak, jak ja jestem podłączony. (okazuje się, że zrobił dobrze.)i wyszła mu również bardzo niska prędkość w stosunku do opłacanej przeze mnie. " Łaskawie" nie kazano mi płacić za te czynności, czym firma UPC epatuje mnie przy każdej okazji. Tak się składa, że UPC nie określiło w swojej ofercie dolnej granicy osiąganych prędkości, wobec czego każda jest dobra. Moje pomiary załączane każdorazowo do korespondenji z UPC nie są w ogóle brane pod uwagę. Podzielam zdanie, któregoś z poprzedników dotyczące "panienek" udzielających odpowiedzi na zadawane pytania. Przydałaby się również wiedza większa od obecnej u przedstawicieli handlowych UPC. Niestety UPC nie potrafi świadczyć usługi internetu w sposób właściwy.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Internet

Tak jest u wszystkich dostawców internetu Zawsze podają górną granicę prędkości -często nieosiągalną dla 99% klientów . Gdybyś miał opłacony abonament na 25 Mb/s to zapewne osiągałbyś max 15 :(
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Internet

Mirror ma racje - chociaż nie wszyscy ,ale 95% - jest to nasza wina klientów bo 90% nie czyta dokładnie umowy a zwłaszcza tego drobnym druczkiem co to bez lupy nie idzie odczytać !.
Jest i na to sposób !
1- czytać uważnie umowy i regulaminy
2- nagrywać ( nie powinno tak to wyglądać no ale sami do tego zmuszają nas bo umowa i regulamin powinien być zrozumiały i prosty dla wszystkich ) rozmowy z przedstawicielami i konsultantami.
3- rejestrować i zapisywać pomiary prędkości.
4- domagać się określenia min.. prędkości ( dotyczy wszystkich tych operatorów co oferują prędkość do a nie konkretnie 20,50 itd... )
5- pierwsze 3 skargi składać koniecznie na piśmie ( list polecony ) podpartymi dowodami - następne pismo już konkretnie określone do odpowiednich instytucji i do operatora z uwzględnieniem że sprawa zostanie skierowana do sądu łącznie z żądaniem odszkodowania za złą usługę.
A najlepszą opcją jest złożenie pozwu zbiorowego.
Jeszcze jest za mała konkurencja w tym temacie i wszyscy " operatorzy " kładą pałę na klienta i tylko " upierdliwy " klient z nimi wygrywa.
Ja walczyłem 9 mies... z multimedią gdynia tylko że oni w umowie i regulaminie nie mają napisane DO tylko nap: 20MB+ i też zawsze twierdzili że przecież jest DO a nie 20MB i o co chodzi - więc 2 MB też jest OK a nie prawda więc zwrócili mi pieniądze za 12 mies..
A najlepiej mówić państwu już dziękujemy !! - wiem że nie zawsze to można zastosować bo nie ma innej opcji akurat w tym rejonie,ale trzeba dbać jak to mówiła moja koleżanka o OWD ( ochrona własnej d*py ).
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0