Internet vectra, z którym niestety różnie bywa i dyplomatyczne odpowiedzi vectra na zgłaszane reklamacje. Żenada
To co w tej firmie się wyprawia, to więcej niż skandal. Sprzedaż łączy od razu, niestety, kiedy jesteś klientem i potrzebujesz pomocy to już katastrofa. od kilku dni / kolejny raz / bezskutecznie próbuję się połączyć z działem technicznym A potrzebuję tylko odświeżenia sieci po stronie vectra, ponieważ niektóre urządzenia mają problem złączeniem się z wifi. Pomaga to odświeżenie, gdyż już dwukrotnie przeprowadzane pomagało na 2-3 miesiące. problem tylko z tym, że nikt nie odbiera telefonu w dziale technicznym / od kilku dni dzwonię bezskutecznie płacąc za połączenie telefoniczne / , na kontakt mailowy plotą jakieś bzdurne wyjaśnienia które nijak przystają do rzeczywistości: po naszej stronie jest ok. Nie jest, o czym świadczy poprawa w łączu przy odświeżeniu łącza. jak zawsze klient nasza własnośc>? Może ktoś to wreszcie przerwie? Nie pozdrawiam was vectra, solidaryzują się ze wszystkimi jeleniami - waszymi klientami, których wciąż łapiecie, gdyż sprzedaż odbiera telefony od rękli, a oferty są niebiańskie. gówno prawda.