JARSAT - raczej nie
Łącze internatowe awaryjne (najczęściej awarie w weekendy, kiedy nie ma możliwości komunikowania się przez internet np. w pracy) - od stycznia do maja br. trzykrotnie po kilka dni byłem pozbawiony internetu, który służy mi nie tylko do rozrywki, ale i do prowadzenia transakcji (strat materialnych oczywiście firma nie wyrównuje).
Kontakt bardzo utrudniony - aby złożyć reklamację, należy najpierw wysłuchać przez telefon kilku komunikatów, potem poczekać kilkanaście minut na połączenie z konsultantem, po 17.00 i w soboty firma oczywiście nie pracuje (można nagrać się na sekretarkę i pójść sobie do kawiarenki internetowej....). Przez e-mail zgłoszenia są przyjmowane i rozpatrywane w ciągu... miesiąca! Preferowany kontakt telefoniczny (opisany na wstępie) kosztuje co najmniej kilkanaście minut (ostatnio 22 minuty). Jeżeli ktoś chce mieć pewne łącze z dobrą obsługą i serwisem w krótkim czasie usuwającym awarie, to tej firmy zdecydowanie nie polecam.
Kontakt bardzo utrudniony - aby złożyć reklamację, należy najpierw wysłuchać przez telefon kilku komunikatów, potem poczekać kilkanaście minut na połączenie z konsultantem, po 17.00 i w soboty firma oczywiście nie pracuje (można nagrać się na sekretarkę i pójść sobie do kawiarenki internetowej....). Przez e-mail zgłoszenia są przyjmowane i rozpatrywane w ciągu... miesiąca! Preferowany kontakt telefoniczny (opisany na wstępie) kosztuje co najmniej kilkanaście minut (ostatnio 22 minuty). Jeżeli ktoś chce mieć pewne łącze z dobrą obsługą i serwisem w krótkim czasie usuwającym awarie, to tej firmy zdecydowanie nie polecam.