Jakość obsługi jak z PRL...
Kilka dni temu miałem okazję korzystać z usług zakładu w sprawie zdjęcia paszportowego dziecka. Zadzwoniłem, spytałem się o cenę, pracownik powiedział X PLN.
Na miejscu, po wykonaniu zdjęcia cena była już inna.
X+Y PLN.
Skąd ta zmiana? Nowy pracownik, który się uczy, podał 'omyłkowo' inną. Po kilku minutach dyskusji i dziwnych propozycji ze strony obsługującej 'łaskawie' usługa wróciła do kwotowania X.
Zdjęcie wykonano fajnie, jakość jest OK, lecz niesmak spowodowany fatalną (!!!) obsługą na miejscu pozostanie.
Droga firmo - mamy XXI wiek. Zaadoptujcie swoje działanie do obecnych standardów.
Na miejscu, po wykonaniu zdjęcia cena była już inna.
X+Y PLN.
Skąd ta zmiana? Nowy pracownik, który się uczy, podał 'omyłkowo' inną. Po kilku minutach dyskusji i dziwnych propozycji ze strony obsługującej 'łaskawie' usługa wróciła do kwotowania X.
Zdjęcie wykonano fajnie, jakość jest OK, lecz niesmak spowodowany fatalną (!!!) obsługą na miejscu pozostanie.
Droga firmo - mamy XXI wiek. Zaadoptujcie swoje działanie do obecnych standardów.