Jakość obsługi jak z PRL...

Kilka dni temu miałem okazję korzystać z usług zakładu w sprawie zdjęcia paszportowego dziecka. Zadzwoniłem, spytałem się o cenę, pracownik powiedział X PLN.
Na miejscu, po wykonaniu zdjęcia cena była już inna.
X+Y PLN.
Skąd ta zmiana? Nowy pracownik, który się uczy, podał 'omyłkowo' inną. Po kilku minutach dyskusji i dziwnych propozycji ze strony obsługującej 'łaskawie' usługa wróciła do kwotowania X.
Zdjęcie wykonano fajnie, jakość jest OK, lecz niesmak spowodowany fatalną (!!!) obsługą na miejscu pozostanie.
Droga firmo - mamy XXI wiek. Zaadoptujcie swoje działanie do obecnych standardów.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Drogi Panie,
Opinia dotyczy wykonania zdjęcia do dokumentów dla maleńkiego dziecka. Rzeczywiście, podnieśliśmy jej cenę na miejscu, gdyż zdjęcie wymagało dodatkowych rekwizytów (m.in. pufy do zdjęć noworodkowych) i przede wszystkim czasu. Owszem, nowy pracownik nie spytał przez telefon o szczegóły, co spowodowało nieporozumienie, ale ostatecznie nie zapłacili Państwo więcej, mimo że wykonaliśmy droższą usługę. Usługi mają to do siebie, że są wyceniane w zależności od nakładu czasu i pracy. Zdjęcie maleńkiego dziecka jest nieporównywalne ze zdjęciem osoby dorosłej, a standardowa cena za zdjęcia do dokumentów dotyczy osób, które wykonują je najczęściej, czyli osób dorosłych. Taką samą cenę płacą także niemowlęta, które jesteśmy w stanie sfotografować na kolanach rodzica.
Pozdrawiamy serdecznie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0