Jakub - opinia
Dnia 26.09 zamówiłem dietę na 3 dni(28.09,29.09,30.09). Następnego dnia dostałem informacje o brakujących danych do zamówienia(brak domofonu). W dodatkowym opisie wszystkie informacje zostały zawarte jak dostarczyć posiłek bez domofonu ponieważ takowego nie było. Dostałem informacje, że pierwszy dzień diety został przeniesiony z dnia 28.09 na 04.10 bez mojej zgody. Dieta oczywiście opłacona z góry. Zgłosiłem reklamacje, która została odrzucona. Zapłaciłem za 3 dni a skorzystałem tylko z 2 ponieważ dnia 04.10 już mnie nie było w tej miejscowości. Przez te 2 dni jedzenie było nie dobre. Może 2 posiłki się trafiły z 6, które faktycznie mi smakowały. Na śniadanie chleb z masłem i serem. Nie polecam. U konkurencji ceny podobne a jakość jedzenia na wyższym poziomie (...).