Jedna wielka Porażka

Bardzo złe doświadczenia z tą szkołą ma też moja dziewczyna ale teraz o tym czego ja doświadczyłem i doświadczam ponieważ nadal (niestety) jestem uczniem tej szkoły. Jestem studentem z poza Gdyni chciałem zapisać się na kurs językowy, (s)profi lingua była blisko mojego miejsca zamieszkania i na stronie internetowej wyczytałem, że jest to całkiem spory ośrodek nauki języków obcych. Aby dowiedzieć się czegokolwiek musiałem wybrać się tam aż 3 razy, ponieważ za pierwszym razem, pani miała już iść do domu i się śpieszyła (myślę ok, też jestem człowiekiem) drugi raz w recepcji siedział pan który WCALE nie ogarniał jakie kursy mają w ofercie i jakie są ceny tych kursów, za trzecim razem w końcu się udało, nie zraziłem się bo pomyślałem, że ludzie bardziej kompetentni zajmują się tu nauką niż ci od papierologii. Tu pojawia się kolejne zaskoczenie, z zajęć nie wynoszę zupełnie nic i mam wrażenie, żę wszystko jest robione na odwal.
Dziś moje zdenerwowanie osiągnęło apogeum w momencie w którym mając pewną prostą sprawę do załatwienia nie mogłem się dodzwonić na żaden z numerów. Zadzwoniłem więc do warszawy tam dowiedziałem się, że siedziba jest w Katowicach, po wybraniu 5 nikt mi nie pomógł!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowny Panie Przemysławie,

Bardzo nam przykro, że zarówno Panu jak i Pana dziewczynie nie spodobała się nasza szkoła. Nie uważamy się za tak totalnie beznadziejnych jak Pan opisuje, a pozwalają nam w to wierzyć rzesze stałych kursantów , którzy od lat uczestniczą regularnie w zajęciach, dają nam laurki, wysyłają kartki i częstują domowymi wypiekami. Niestety ci uczniowie rzadko znajdują czas i impuls, by nas tutaj opisywać (przy okazji bardzo dziękuję osobom, które poświęciły na to czas!).