Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, jak zwykle.Jedni tu się wyżywają na TSD Skorpion a drudzy jadą przesadną wazeliną.Powstała firma która będzie miała zwolenników i przeciwników.Przeanalizowałem cennik .To co mnie nie zaskoczyło,to żaden szał cenowy.No a jaki zarazem ma być,nie będą jeździć za darmo.Różnicę stanowi dopiero taryfa 2,3,4 Taxi a S.Jednak uwaga, dzielnice takie np.jak Borkowo Łostowickie czy Kowale dla korporacji Taxi są częścią Gdańska traktowane są przez S. jako przewóz osób poza Trójmiasto.Czyli wyjdzie drożej niż Taxi w dzień.I teraz na czym polega genialność pomysłu powstania S.Na wprowadzeniu opłaty minimalnej do 7 km - 15 zł i wprowadzeniu płaskich stawek.Klienci reagując głównie emocjonalnie, będą dobijać Taxi kursami do 10 zł a imprezowicze w weekendy korzystać ze Skorpion i innych przewozów np.Night Riders.Reasumując dla Klientów powstanie S. jest alternatywą Taxi głównie tych imprezujących w weekendy i tych przemieszczających się z Gdańska do Gdyni do dzielnic administracyjnych tych miast.Czas oczekiwania to decyzja zamawiającego.Zakaz wjazdu na Starówkę niemożliwość poruszania się Bus Paseem dostępnym dla Taxi to już nie alternatywa.Decyduje Klient