Joanna - opinia
Jedzenie smaczne świeże w zasadzie w ciągu 3 tyg poza jedną zupką wszystko była naprawdę dobre. Niestety obsługa na infolini oraz ogarnianie zamówień pozostają wiele do życzenia. Zamówiłam dla starszej osoby catering - za 1 razem mimo dokładnych instrukcji w uwagach dostawca zostawił jedzenie na płocie innego domu, a za drugim razem pomimo wpłaty 21 stycznia jedzenie dzisiaj nie dotarło bo nie przesłałam pdf z potwierdzeniem zamówienia (w mailu z informacją o płatności nie ma słowa o tym, że należy wysłać maila). Pani na infolini rozmawia z klientem w taki sposób, że gdyby nie wyraźny młody głos pomyślałabym, że jest rodem z PRL. Generalnie - dieta będzie od czwartku i mogła sobie pani (czyli ja) znaleźć na stronie info, że trzeba wysłać pdf... słabe, że za Wasz brak komunikacji z księgowością płacą klienci