KATASTROFA A NIE FIRMA

Przesyłkę która została wysłana z Białystoku do Gdańska zanim do mnie trafiła, przeszła przez dwóch innych odbiorców, przesyłkę dostarczył mi sąsiad z innej klatki, bo pewnie do dzisiaj bym jej nie otrzymał, w domu od paru tygodni leży paczka którą omyłkowo mi wręczyli twierdząc że to na pewno moje, z kurierem umawiałem się wielokrotnie aby ja odebrał lecz zawsze mnie zwodzi i nie przyjeżdża po przesyłkę, dzwoniłem do centrali firmy w Warszawie i Gdańsku gdzie pracują niekompetentni ludzie, którzy nic nie wiedzą I TYLKO PRZYTAKUJĄ Kurierowi rozwożącemu przesyłki po Gdańsku nie dałbym gazet do rozwiezienia, są leniwi, bezczelni i niekompetentni.
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ FIRMY NIKOMU
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: KATASTROFA A NIE FIRMA

Szanowny Panie. Zostawianie paczek u osób trzecich bez zgody odbiorcy jest sprzeczne z naszymi standardami, w związku z czym opisany przypadek wymaga naszej interwencji. Jeżeli znajdzie Pan chwilę czasu na skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta bok@siodemka.com i opisanie tej sytuacji to zapewniamy, że zajmiemy się jej wyjaśnieniem. Wiadomość do nas oprócz opisu zdarzenia powinna zawierać numer przewozowy oraz kontakt do Pana.
Z poważaniem,
Zespół Siódemka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: KATASTROFA A NIE FIRMA

"Zostawianie paczek u osób trzecich bez zgody odbiorcy jest sprzeczne z naszymi standardami" a to ciekawe!

Proszę mi w takim razie wyjaśnić dlaczego kurier jadąc do mnie z paczką stwierdził w rozmowie telefonicznej, że zostawi paczkę w sklepie komputerowym niedaleko mojego domu? Kiedy się niezgodziłam zdziwiony kurier stwierdził, że "w tym sklepie pracują uczciwi ludzie, nie raz i nie dwa już tak robiłem". Zażądałam, by paczka została dostarczona do mojego mieszkania, na co bezczelny kurier zapytał "a co jeśli nikogo nie będzie w domu?". Poinformowałam pana, że po pierwsze specjalnie przyjechał do mnie brat by odebrać przesyłkę gdy będę w pracy. Po drugie jeśli rzeczywiście nikogo nie zastanie kazałam mu postępować zgodnie z regulaminem Siódemki - usłyszałam tylko "czyli jak?". Kazałam panu zostawić awizo.
Wiem jedno. Pan był chamski, nietaktowny, nie znał nawet regulaminu dostarczania przesyłek, a to źle świadczy o nim i o firmie w której pracuje.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: KATASTROFA A NIE FIRMA

Szanowny Panie. Sytuacja, w której kurier zostawia przesyłkę u sąsiada jest niedopuszczalna i wymaga wyjaśnienia. Niepokoi nas również informacja, że nie uzyskał Pan pomocy w uprzednich kontaktach z naszymi pracownikami w tej sprawie. Nie mniej zależy nam na wyjaśnieniu opisanej sytuacji. Dlatego prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem bok@siodemka.com. W informacji prosimy krótko opisać przypadek, z którym się Pan zetknął, podać numer przewozowy przesyłki oraz numeru kontaktowy do Pana. Zapewniamy, że nasz pracownik dołoży wszelkich starań aby wyjaśnić zdarzenie.
Z poważaniem
Zespół Siódemka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0