Po przeczytaniu opinii negatywnych jestem w szoku. Jestem klientem od 2,5 lat. Dosłownie ani jednej awarii internetowej,idzie jak burza. Czasami wolniej chodzi ale to wszystko.Zaczynałam od internetu po kilku miesiącach tv i tel. Jestem zadowolona tym bardziej,że starają się dla klientów stałych. Zadzwoniłam bo chciałam zmienić dekoder na ten z nagrywaniem- nastawiłam się na walkę po (praktykach z UPC)a tu pani mi mówi proszę bardzo jutro pan przyniesie i wymieni.,za 1 zł.Byłam w szoku. Teraz kiedy zmiana jest analogu na cyfrowa , zmieniałam kartę kodującą i zadzwoniłam zapytać się jakie będą zmiany od dziś.Pani wbiła mnie w promocję i mam prawie o połowę zmniejszone koszta -kilka dodatkowych kanałów,i podwojoną prędkość internetu za niższą cenę. Umowę podpisałam na rok i mam tez HBO wczoraj tj 31-01-2012 i od 24 wskoczyło HBO . Jedyne z czym się zgodzę to rzeczywiście ten kontakt tylko do 17 tej. Ale myślę,że firma się rozwija i niebawem będą jakieś dyżury w wolne dni czy w nocy jak komuś coś się popsuje. W święta UPC miała awarię wszyscy sąsiedzi u mnie oglądali.Bo JARSAT działał. DZIEKUJĘ I POLECAM FIRMĘ NIE MAM W ZASADZIE ZASTRZEŻEŃ