'KOCHANI KLIENCI' -TROCHĘ KULTURY!

Czepiacie się o przepadające rezerwacje- to sobie wreszcie regulamin przeczytajcie! Obsługa pracuje szybko, ale to nie jej wina, że nikt nie raczy doczytać, ze trzeba się stawić CO NAJMNIEJ 30 min przed seansem, bo rezerwacja AUTOMATYCZNIE przepada oraz,że klient nie pomyśli o wyciągnięcia portfela wcześniej lub nie pamięta tytułu filmu (żenada). A w środy z orange są kolejki więc można by się ogarnąć, żeby nawet parę dni wcześniej odebrać bilety. Macie czas na składanie skarg to i czas na odbiór biletów będzie.
Pracuję w tym kinie dość długo, kierownictwo jest beznadziejne, płaca niska i przykre jest to, ze klienci na dzień dobry OPIERDALAJĄ pracownika, bo sami mają muchy w nosie.
Chamstwo i buractwo.
Pamiętajcie, jak się gdzieś wchodzi to się WITA a nie recytuje numer rezerwacji. Nie trzeba podnosić głosu, bo pracownik nie jest głuchy.
A i na bilecie parkingowym nie ma tak wiele tekstu, więc MOŻNA PRZECZYTAĆ CO TRZEBA Z NIM ZROBIĆ, SZCZEGÓLNIE, ŻE JEST NAPISANE DUŻYMI I CZERWONYMI LITERAMI.
Kasy biletowe z rana są zazwyczaj zamknięte, ale widnieje DUŻA TABLICA Z NAPISEM 'PO ZAKUP BILETÓW ZAPRASZAMY DO POPCORN BARU' także zamiast drzeć mordę wystarczy NAUCZYĆ SIĘ CZYTAĆ.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: 'KOCHANI KLIENCI' -TROCHĘ KULTURY!

No, Pracownik Obsługi Kompleksu Kinowego kulturą również nie grzeszy. A szkoda....
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 6

Re: 'KOCHANI KLIENCI' -TROCHĘ KULTURY!

Wcale mu się nie dziwię - wystarczy raz pójść do Multikina... Rozmowy w czasie filmu, przeszkadzające innym, wcale niekoniecznie na temat filmu, gadanie przez komórki, przechodzenie wzdłuż rzędu wypinając się d... na siedzących - to tylko kilka przykładów.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: 'KOCHANI KLIENCI' -TROCHĘ KULTURY!

Ludzie korzystający z usług potrafią być ogromnym wrzodem na d....pie
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: 'KOCHANI KLIENCI' -TROCHĘ KULTURY!

cała obsługa tego przybytku to banda nierobów, jak dałeś się za psa to szczekaj łajzo, i nie rób z klientów debili co czytać nie umieją, jak praca w kinie jest dla ciebie za ciężka to do łopaty, tam będziesz miał święty spokój,
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 10

Re: 'KOCHANI KLIENCI' -TROCHĘ KULTURY!

Przypuszczam,że Ty zabiłbyś się o tą łopatę ...
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: 'KOCHANI KLIENCI' -TROCHĘ KULTURY!

Popieram pracownicę!
Ludzie weźcie się ogarnijcie. Podbiegacie do kas i wykrzykujecie numery rezerwacji,zastanówcie się jak byście się czuli.Jak się gdzieś wchodzi to chyba wypada najpierw powiedzieć DZIEŃ DOBRY! Ich nie interesuje to,że jest kolejka czy też,że były korki. Ceny biletów nie są od nich zależne,więc bez sensu narzekanie. Kierownictwo w tej firmie to jakaś porażka. Ludzi traktują jak śmieci. Kiedyś byłem świadkiem rozmowy Pani Kierownik z pracownicą,za takie pieniądze rzuciłbym jej tym identyfikatorem w twarz i podziękował za współpracę. Jeśli nie pasuje Wam obsługa to zostaje jeszcze bilet internetowy :)
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: 'KOCHANI KLIENCI' -TROCHĘ KULTURY!

Niestety.. Bo Polak roszczeniowy jest i o byle g*wno się czepia jak panisko na włościach. A wystarczy zacząć od durnego uśmiechu..serio. To wiele zmienia.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0