'KOCHANI KLIENCI' -TROCHĘ KULTURY!
Czepiacie się o przepadające rezerwacje- to sobie wreszcie regulamin przeczytajcie! Obsługa pracuje szybko, ale to nie jej wina, że nikt nie raczy doczytać, ze trzeba się stawić CO NAJMNIEJ 30 min przed seansem, bo rezerwacja AUTOMATYCZNIE przepada oraz,że klient nie pomyśli o wyciągnięcia portfela wcześniej lub nie pamięta tytułu filmu (żenada). A w środy z orange są kolejki więc można by się ogarnąć, żeby nawet parę dni wcześniej odebrać bilety. Macie czas na składanie skarg to i czas na odbiór biletów będzie.
Pracuję w tym kinie dość długo, kierownictwo jest beznadziejne, płaca niska i przykre jest to, ze klienci na dzień dobry OPIERDALAJĄ pracownika, bo sami mają muchy w nosie.
Chamstwo i buractwo.
Pamiętajcie, jak się gdzieś wchodzi to się WITA a nie recytuje numer rezerwacji. Nie trzeba podnosić głosu, bo pracownik nie jest głuchy.
A i na bilecie parkingowym nie ma tak wiele tekstu, więc MOŻNA PRZECZYTAĆ CO TRZEBA Z NIM ZROBIĆ, SZCZEGÓLNIE, ŻE JEST NAPISANE DUŻYMI I CZERWONYMI LITERAMI.
Kasy biletowe z rana są zazwyczaj zamknięte, ale widnieje DUŻA TABLICA Z NAPISEM 'PO ZAKUP BILETÓW ZAPRASZAMY DO POPCORN BARU' także zamiast drzeć mordę wystarczy NAUCZYĆ SIĘ CZYTAĆ.
Pracuję w tym kinie dość długo, kierownictwo jest beznadziejne, płaca niska i przykre jest to, ze klienci na dzień dobry OPIERDALAJĄ pracownika, bo sami mają muchy w nosie.
Chamstwo i buractwo.
Pamiętajcie, jak się gdzieś wchodzi to się WITA a nie recytuje numer rezerwacji. Nie trzeba podnosić głosu, bo pracownik nie jest głuchy.
A i na bilecie parkingowym nie ma tak wiele tekstu, więc MOŻNA PRZECZYTAĆ CO TRZEBA Z NIM ZROBIĆ, SZCZEGÓLNIE, ŻE JEST NAPISANE DUŻYMI I CZERWONYMI LITERAMI.
Kasy biletowe z rana są zazwyczaj zamknięte, ale widnieje DUŻA TABLICA Z NAPISEM 'PO ZAKUP BILETÓW ZAPRASZAMY DO POPCORN BARU' także zamiast drzeć mordę wystarczy NAUCZYĆ SIĘ CZYTAĆ.