Karolina - opinia

Ja również nie jestem zadowolona z obsługi. Mam na myśli Pana Kierownika. Został skradziony mi paszport, byłam u kierownika na rozmowie aby nie płacić pełnej kwoty 420zł bo nie z mojej winy nie posiadam paszportu. Po wizycie na policji, która kazała mi sprawę rozwiązać bezpośrednio w Urzędzie, pan Kierownik stwierdził że to moja wina, że mi ukradli więc muszę płacić pełną kwotę za wyrobienie nowego. To totalna głupota! Przecież nie stałam na ulicy wymachując paszportem, aby mi go ktoś ukradł.. Nie idą niestety ludziom na rękę, a do tego pan Kierownik bardzo opryskliwy, niemiły i "burakowaty" (przepraszam za wyrażenie), ale inaczej tego nazwać nie można.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Karolina - opinia

sorry ale co to obchodzi kogos, ze ukradli ci paszport?

jak kupisz torebke w sklepie i ci ja ukradna to tez wracasz do sklepu i domagasz sie kolejnej, darmowej?
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0