Kasia - ocena

Pan zrobił bardzo miłe wrażenie, przyjechał obejrzał dach, który przeciekal, zasugerował co może być przyczyną i miał przyjechać naprawić. Do tego momentu byłam bardzo zadowolona. Umówiliśmy się ze w przeciągu 2 tygodni przyjadą bo akurat mają robotę obok, będą dzwonić . Nikt nie przyjechał. Po kolejnym kontakcie z mojej strony, dalej byłam zapewniana, że ktoś przyjedzie, umówiliśmy się nawet na "kolejną środę lub czwartek" . W te dni nikt nie odbierał już telefonu. Finalnie straciłam 4 tygodnie ładnej pogody, kiedy można było bez problemu zrobić dach i zaczęły się roszady jak wpasować naprawę przy deszczach już z inną firma.
Rozumiem wybór zleceń, może nieopłacalność małej roboty, ale oczekiwałabym wtedy konkretnej informacji - "nie podejmiemy się" albo "czeka Pani aż nie będę miał zleceń i nie wiem kiedy to będzie", abym mogła podjąć decyzję czy chce czekać czy szukam innej ekipy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Sprawę wyjaśniliśmy korespondencyjnie i powody dla których nikt nie przyjechał. Zwykłe nieporozumienie. To nauczka na przyszłość, aby nie ufać bezgranicznie elektronice i dodatkowo zapisywać numery telefonów, adresy i sprawy z nimi związane w zwykłym papierowym kajecie, który w dawniejszych czasach nigdy nie zawodził. Jeszcze raz przepraszam najmocniej i polecam się na przyszłość. Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0