Odpowiedź obiektu:
Szanowna Pani,
pozwolę sobie odnieść się do obu przypadków, które Pani przytoczyła:
1) Sytuacja z sygnałem TV: proszę o wysłanie pisma reklamacyjnego lub chociaż maila na adres: marketing@biall.net.pl w celu ustalenia adresu świadczenia usług, historii kontaktów i prac naszych serwisantów. Musimy zweryfikować co się zmieniło w ciągu tych 2 lat. Jeżeli okaże się, że nasz serwisant nie wypełnił należycie swoich obowiązków to należy się Państwu rekompensata.
2) W przypadku ograniczenia usługi dostępu do Internetu to wg. regulaminu który Pani podpisywała abonament jest płacony do 10-ego dnia każdego miesiąca. W przypadku braku płatności jest wysyłany mail z przypomnieniem a jeżeli w dalszym ciągu nie odnotujemy wpływu należności to po około 2 tygodniach następuje ograniczenie dostępu do internetu. Wszystkie te ustalenia zostały przez Panią zaakceptowane, gdyż podpisała się Pani na wszystkich drukach podczas podpisywania umowy z naszą firmą a my tylko realizujemy te ustalenia.
Podsumowując: proszę o wysłanie pisma reklamacyjnego w sprawie pierwszego punktu.
0
0