Kiepsko

Niestety kolejny nierzetelny warsztat. Na naprawę czeka się długo, a cena części potrafi powalić. Jeszcze nie zdarzyło mi się żeby do mnie oddzwoni jak obiecywali. O wszystko samemu trzeba się dopytywać (co się właściwie posuło co jest jeszcze do zrobienia itp.), bo obsługa raczej udaje, że klienta nie widzi. Czasami nawet zwykłe „dzień dobry” to za dużo dla pracowników. Jako rozliczenie usługi dostaje się świstek z nabazgraną ceną i jakimś literkami grafomana oraz pieczątką – to trochę mało jak zostawia się kilkaset złotych w warsztacie.
Szkoda tego warsztatu, bo napraw raczej dokonywali fachowo, ale obsługa i „olewaczy” stosunek mocno mnie zniechęciły. Chyba warsztat pad ofiarą swojego sukcesu, bo kiedyś mieli dobrą opinię i dziś głownie na tym bazują.
Są lepsze i dużo tańsze warsztaty.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Kiepsko

Witam mampytanie czy moge z panem sie skątaktowac i porozmawiac na Temat RENOCAR .Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Kiepsko

Mój email kornik1976@o2.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: sprawdziłem

Ja jestem zadowolony.Myślę,że to solidny warsztat a wpadki zdarzają się każdemu.Polecam,ja się nie zawiodłem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Kiepsko

Witam,
Wszystkie opinie są dla nas bardzo cenne, nawet te negatywne dlatego dziękujemy za opinię.
Szkoda, że nie dodał Pan tego, czy auto zostało naprawione - mogę wywnioskować jedynie z tonu wypowiedzi że tak.
Dziś ciężko mi stwierdzić co dokładnie nie zadziałało w komunikacji między Panem a nami, gdyż sporo czasu od tej naprawy minęło. Jeśli umawialiśmy się na kontakt telefoniczny przed naprawą to z całą pewnością został wykonany do Pana telefon. Dodatkowo mogę dodać, że klient zawsze jest informowany o nieplanowanych naprawach i bez zgody klienta nie podejmujemy się ich. Zdarza się jednak, że podczas telefonu klienci nie odbierają telefonu. Gdy auto stoi rozebrane i naprawa jest niezbędna do uruchomienia samochodu to nie możemy czekać w nieskończoność z taką naprawą. Naszym zadaniem jest naprawa samochodu więc podejmujemy się niej. Być może w tej sytuacji tak było. Być może natrafił Pan na ciężki dzień pracy i ktoś zapomniał Panu powiedzieć Dzień Dobry za co też przepraszamy.

Obecnie wdrożyliśmy system w którym każdy klient widzi na rozliczeniu co zostało wymienione i ile zapłacił za usługę. Rozliczenie jest drukowane.
Pozdrawiam serdecznie,
Jerzy Trzeciak
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0