Kierownictwo Norauto - jak się nie podoba było trzeba jechać gdzie indziej.

Ceny podawane przed usługą mają się nijak do faktycznej ceny. Cena usługi wzrasta w trakcie jej trwania i jest identyczna jak w autoryzowanym serwisie!!! Kierownik z wieczornej zmiany z dnia 03.03.2010 wykazał się niesamowitą bezczelnością (jestem na tyle uprzejmy, że nie będę pisał jego nazwiska), tekstem że jeżeli mi się nie podoba mogłem pojechać gdzie indziej. Nadmieniam fakt, że wcześniej podawałem model silnika i cena nie miała się zmienić. Radzę wszystkim niezadowolonym osobom wystosować odpowiedniego maila do głównej siedziby Norauto, ponieważ wiem że mój przypadek nie jest odosobniony i w końcu ktoś coś zrobi z tzw. "Kierownikiem".
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Kierownictwo Norauto - jak się nie podoba było trzeba jechać gdzie indziej.

maćku... podanie nazwiska było by karalne.... ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Kierownictwo Norauto - jak się nie podoba było trzeba jechać gdzie indziej.

Jak to w kazdym modelu auta, norauto z tego co wiem nie jest nastawione na jedna marke, obsluguja wszystkie modele, a ceny maja jednakowe do wszystkich modeli, prawdopodobnie w niektroych mdelach atu cos jest mneij lub bardziej oplacalne, dlatego i cena im sie zmienia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0