Kilka słów do kierownictwa
Resaturacje ogolnie sympatyczna. Jestem stalym klientem Sphixa (a raczej bylem). Jedzonko smaczne, ale od jakiegos czasu coraz mniejsze porcje, a ceny wyzsze. Cena raczej powinna isc z jakoscia w parze, tutaj jest wrecz przeciwnie.
Wiele slow mozna by rzec o ekipie obslugujacej. Gdzie sie podzieli Ci obrotni, sprytni i sympatycznie kelnerzy ??? Mozna ich wyliczyc na palcach jednej reki, pozostali to malo kumaci amatorzy. A moze by tak kierownictwo zastosowalo jakis system motywacji w celu utrzymania kadry!!! Patrzac na tych chlopakow zal mi sie robi, jak biegaj w pocie czola po restauracji za marne grosze, dlatego tez nie dziwni mnie rotacja pracownikow.
Wiele slow mozna by rzec o ekipie obslugujacej. Gdzie sie podzieli Ci obrotni, sprytni i sympatycznie kelnerzy ??? Mozna ich wyliczyc na palcach jednej reki, pozostali to malo kumaci amatorzy. A moze by tak kierownictwo zastosowalo jakis system motywacji w celu utrzymania kadry!!! Patrzac na tych chlopakow zal mi sie robi, jak biegaj w pocie czola po restauracji za marne grosze, dlatego tez nie dziwni mnie rotacja pracownikow.