Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, rzeczowa rozmowa z właścicielem i ustalenie terminu wstawienia roweru na serwis. Mimo dwukrotnego ustalania terminu gdy pojawiłem się w czwartek z rowerem usłyszałem że teraz nie mają czasu bo przyszła dostawa i żeby przyjść w przyszłym tygodniu bo kolejka duża. Zdecydowałem się zostawić rower żeby zająć sobie miejsce w tej kolejce. Wraz z jednym z mechaników wybrałem części choć ciężko mówić o wybieraniu jak jest tylko jedna część do wyboru. Rower odebrałem we wtorek jednak nie wymieniono mi suportu bo Pani zapomniała zapisać a mechanik z którym rozmawiałem o doborze suportu też zapomniał. Po powrocie do domu okazało się że tylne klocki hamulcowe zamontowane są odwrotnie i nie założono końcówki na linkę przerzutki. Jedyny plus to dobrze wyregulowane przerzutki. Aha w sklepie nie mają nawet sztycy 27,2mm... Krótko mówiąc zawiodłem się na obsłudze, nie wrócę i nie polecam!!!