Klient Firmowy - ocena
Mam złe doświadczenia ze współpracy z tą firmą. Organizowałam transport rzeczy z konferencji, gdzie była z góry była ustalona godzina odbioru. Uprzedzałam również, że warto przyjechać 15 minut szybciej. Opóźnienie wyniosło prawie godzinę. Kiedy dzwoniłam do kierowców w godzinie odbioru, okazało się, że dopiero wyjeżdżają z Gdyni. Gdzie odbiór miał być w AmberExpo w Gdańsku. Właściciel zwala winę na korki i kolejkę do ekspozycji, Tymczasem wszystkie inne firmy transportowe przyjechały bez problemu przed czasem, a kolejek do bram żadnych nie było. To po prostu zła organizacja czasu pracy.
Poprosiłam właściciela o wytłumaczenie rozłożenia godzinowego usługi, ponieważ miałam wątpliwości. Właściciel zadzwonił do mnie z pretensjami i z prześmiewczym, pasywno-agresywnym tonem tłumaczył mi to, dając mi złote porady życiowe, o które nie prosiłam. Moim zdaniem bardzo nieprofesjonalne zachowanie, tym bardziej że jako klient mam prawo prosić o wytłumaczenie za co płacę.
Poprosiłam właściciela o wytłumaczenie rozłożenia godzinowego usługi, ponieważ miałam wątpliwości. Właściciel zadzwonił do mnie z pretensjami i z prześmiewczym, pasywno-agresywnym tonem tłumaczył mi to, dając mi złote porady życiowe, o które nie prosiłam. Moim zdaniem bardzo nieprofesjonalne zachowanie, tym bardziej że jako klient mam prawo prosić o wytłumaczenie za co płacę.