Klient części kupuje sam

Totalnie niemiły i dziwny mechanik ze swoim dziwnym schematem w głowie. W jeden dzień wyjął część po czym zadzwonił do mnie mówiąc, żebym przyjechał, zrobił zdjęcie i samemu sobie poszukał takiej części na wymianę. Nie potrafił ogarnąć w dwa dni rzeczy którą inny mechanik zrobił do końca w 3 godziny. Za holowanie 2 km i wyjęcie części policzył 100zł. Stanowczo ODRADZAM każdemu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Klient części kupuje sam

Tanio skasował (100zł za holowanie i demontaż to jak za darmo) to nie bawił się w szukanie części dla klienta. Nie rozumiem dlaczego miałby to robić? Jeszcze może szukać po całym woj. pomorskim gdzie będzie 5zł taniej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Klient części kupuje sam

Szanowny Panie,
Szanuję pańską opinię. Jednakże z mojego punktu widzenia sytuacja wyglądała nieco inaczej. Został Pan poinformowany o kosztach holowania, wyraził Pan zgodę. Po przyholowaniu samochodu do warsztatu zostało stwierdzone, że jest uszkodzony wieloklin dźwigni i wieloklin wybieraka skrzyni biegów. Nie był Pan wcześniej umówiony na naprawę. Więc samochód zaczęliśmy naprawiać następnego dnia. W żadnej hurtowni w Trójmieście nie można było kupić nieoryginalnej części na miejscu. Oryginalne części można kupić tylko w serwisie (w tym przypadku w serwisie Skody), którą też trzeba było zamówić, czas oczekiwania około 1 dnia. Zaproponowaliśmy, że może Pan na własną rękę kupić używaną część. Właściciel warsztatu nie sprowadza używanych części na swoją odpowiedzialność, bo nie ma na nie gwarancji. Nie wyraził Pan zgody na dalszą naprawę więc zapłacił Pan za holowanie, zdiagnozowanie usterki oraz wyjęcie (wieloklin dźwigni i wieloklin wybieraka skrzyni biegów).
Bardzo proszę o dodawanie sprawiedliwych opinii zwracając uwagę na wszystkie okoliczności, o których został Pan poinformowany.
Z wyrazami szacunku,
Właściciel warsztatu
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0