Klient - opinia

Temat dostępny też na forum: Inpro
Brak odzewu na maile to brak szacunku dla klientów !!! Nerwy puszczają, opóźnienia w budowie a teraz problemy z uzyskaniem pozwolenia. Pewnie to wszystko wina urzędu, który się czepia.....gdyby jeszcze te wyjaśnienia były wiarygodne. Wszystko się przeciąga a my jako klienci ponosimy największe straty. Oczywiście deweloper nie ma z tym nic wspólnego. Śmiechu warte. Marzenie o nowym mieszkaniu zamieniło się w koszmar !!!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Kliencie,

W imieniu firmy INPRO S.A bardzo przepraszamy za niedogodności związane z opóźnieniem. Na zapytania i korespondencję ze strony Klientów zawsze staramy się udzielać odpowiedzi.
Informujemy, że roboty budowlane dotyczące realizacji osiedla Azymut w Gdyni zostały zakończone 10 października 2019 roku. Tego samego dnia został złożony komplet dokumentów do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego z wnioskiem o wydanie pozwolenia na użytkowanie. Pragniemy podkreślić, że osiedle zostało wykonane w wysokim standardzie, w trakcie realizacji przykładaliśmy bardzo dużą uwagę do wysokiej jakości wykończenia. Szacujemy że pozwolenia na użytkowanie otrzymamy w najbliższym czasie, a proces wydawania lokali rozpocznie się od następnego dnia po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie.
Na opóźnienie realizacji inwestycji wpływ miała specyfika lokalizacji osiedla i kaskadowy układ poszczególnych budynków, co wydłużyło czas budowy w stosunku do naszych wcześniejszych założeń. Dodatkowo, dbając o wysoki standard realizacji, musieliśmy poświęcić więcej czasu na dobór odpowiednich firm, w szczególności sprawdzonych i profesjonalnych ekip podwykonawców. Jednocześnie sprzeciw Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Gdyni w zakresie wycinki drzew na uzgodnionej wcześniej przez PEWiK trasie kanalizacji sanitarnej, spowodował konieczność przeprojektowania i uzyskania zamiennej dokumentacji. Wymagała ona ponownych uzgodnień, co znacznie wydłużyło możliwość rozpoczęcia realizacji inwestycji na tym obszarze. Gestorzy sieci ciepłowniczej i energetycznej – czyli firmy OPEC i Energa – opóźnili się z podłączeniem instalacji, co utrudniło wewnętrzny transport na budowie oraz wykonanie zagospodarowania terenu i układu drogowego. Wszystkie wyżej wymienione czynniki miały wpływ na płynną realizację założonego harmonogramu prac.
Naszym celem było rzetelne wykonanie całej inwestycji, która była trudna w realizacji. Przepraszamy za opóźnienie i mamy nadzieję, że niebawem rozpoczniemy wydawanie mieszkań właścicielom.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

W nawiązaniu do powyższych wyjaśnień proszę o przedstawienie dowodów, że opóźnienia wynikały z winy gestorów. Niestety obawiam się, że ich Państwo nie posiadają. Opóźnienia wynikają z Państwa nieudolności w realizacji robót i braku organizacji na placu budowy. Oczywiście MY, niedoszli mieszkańcy, posiadamy na to stosowne dowody, w tym oficjalne stanowiska takich gestorów jak OPEC Gdynia, PEWIK czy Energa. Proszę zacząć szanować swoich klientów.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0