Klient traktowany jak petent
Obsługa klienta w serwisie pozostawia wiele do życzenia. Do tej pory byłem już 3 razy w tym serwisie i podstawowy wniosek z każdej wizyty jest taki, że czas dla serwisantów nie istnieje.Podstawowym problemem w pierwszym kontakcie jest to, że nie można się dodzwonić - trzeba próbować dosyć długo bo często nikt nie odbiera telefonu.Mimo umówienia na konkretną godzinę trzeba swoje odstać w kolejce podczas wizyty-Panowie nie bardzo interesują się klientami.Czas trwania przeglądu podawany przy oddawaniu samochodu jeszcze nigdy nie został dotrzymany.Co gorsza-nikt nie raczy się pofatygować aby podejść do klienta(jeśli czeka w poczekalni)lub zadzwonić aby poinformować że naprawa przedłuża się.Pierwszy przegląd Toyoty Yaris trwał ok.4 godzin(mimo obiecanych 3 godzin),drugi przegląd wraz ze sprawdzeniem problemów z wentylacją i umyciem trwał 7 godzin!!!(miało być 4.5h),wymiana opon 2 godziny.Nikt nie raczył zainteresować się mną,zaproponować zamówienia jakiegoś obiadu(czekałem w serwisie 7 godzin),poinformować ile to jeszcze potrwa.Sam musiałem dopytywać po 6 godzinach ile to jeszcze potrwa.Pracownicy mnie zbywali twierdząc że albo kończą już zmianę albo że to nie oni przyjmowali samochód.