Obsługa klienta w DT Chylonia w Gdyni -Multimedia skandaliczna , są aroganccy ,zadufani w sobie, nieuprzejmi - zamiast wyjaśnić np babci lub dziadkowi w sposób czytelny używają terminologii kompletnie niezrozumiałej dla starszej osoby i nie tylko.Dnia 27.09.2012 przyszedłem złożyć wypowiedzenie na usługę tel - odpowiedziano mi,że jest awaria systemu - pomijam fakt ,że nie znają słowa np przepraszamy mamy awarię -ja proszę żeby potwierdzono mi na 2-egzemplarzu mojego pisma ,że coś takiego wpłynęło Pan siedzący po prawej stronie od wejścia z ironicznym uśmiechem powtórzył cyt ,, jest awaria sytemu,, ok potrafię to zrozumieć awaria może zdarzyć się wszędzie ale nie potrafię zrozumieć idiotyzmu- przecież to samo pismo wyślę pocztą i wówczas nie będę musiał przychodzić jeszcze raz, żeby wprowadzono to do systemu - zadaję pytanie gdzie logiczne rozumowanie, powtarzam chciałem, żeby potwierdzono mi przyjęcie pisma - nikogo w tym czasie nie obsługiwano, dwoje interesantów czekało na krzesłach aż system zacznie działać. Pragnę podkreślić,że 2 lata temu spotkałem się z podobnym podejściem do klienta przez tego samego pracownika - może mu za mało płacą albo ma plecy na wierchuszce.