Małgorzata - ocena (1) Nie działał mi internet ale konsultant pomógł mi to naprawić w 15 minut i... Małgorzata Jan - ocena (1) Oni z najbardziej błahej sprawy potrafią stworzyć wielki problem. Jan Drodka - ocena (1) Masakra. Nie polecam. Internet ciągle zanika. Kontakt z Biurem Obsługi tylko... Drodka
Andrzej - ocena (1) Usługi coraz droższe, a jakość nie poprawia się. Andrzej Adam - ocena (1) Przery w dostawie internetu to standard rozmowa z serwisem (konsultant bez... Adam Katarzyna Michna - opinia (1) Opisałam problem i otrzymałam właściwą pomoc, jestem zadowolona Katarzyna Michna Gosia - opinia (1) Najgorsza obsługa klienta. Po przedłużeniu umowy od trzech miesięcy walczę z... Gosia Elżbieta - opinia (1) Ponieważ kończyła mi się umowa mój telefon się rozdzwonił . Pani oświadczyła... Elżbieta msikorski89 - opinia (1) Szybka i sprawna obsługa. Duża wiedza techniczna u Konsultantów co nie zawsze... msikorski89 Marr - opinia (1) Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Awarie, notoryczne spadki prędkości,... Marr Urszula - opinia (1) U mnie wszystko działa dobrze, szybki serwis. Oferta super z Netflix Urszula Anonim - opinia (1) Nie polecam , co dziennie przycina się tv i brak sygnału, tragedia Anonim Urszula - opinia (1) Nie polecam. Nie potrafili poradzić sobie z usterką mojego kabla... Urszula Marcin - opinia (1) Najgorszy syf jaki można wybrać ciągły brak internetu Marcin Paweł - opinia (1) Nigdy więcej!!! Codziennie skanowanie kanałów, brak obrazu, przerywanie,... Paweł k - opinia (1) Dramat, codziennie jakis problem, przerywający internet.... k Anna - opinia (1) Masakra nigdy więcej. nie polecam! Anna Multidno - opinia (1) Codziennie ten g@wniany dekoder aktualizuje mi kanały przez co przerywa... Multidno maciej - opinia (1) Skarga na opieszałość Multimedia przy migracji nr tel. z Plus, skutkująca... maciej Basia - opinia (2) Niestety, aneks do umowy mamy do 31.01.2021 i niestety musimy do tego czasu... Basia