obsluga klienta (1)
Jak masz awarię to zapomnij że się gdziekolwiek dodzwonisz, jeśli...
ostatnia odp. 7 lat temu
Kuba
Beznadzieja (1)
Bardzo marna jakość usług. Od prawie 2 m-cy nie mogę się doprosić o poprawne...
ostatnia odp. 7 lat temu
Michał
Badziewie (3)
Jest to moja pierwsza i ostatnia umowa z tą firmą. Rozmawiam z gościem przez...
ostatnia odp. 7 lat temu
Bartosz
Jestem zadowolony (1)
Posiadam i nich Internet 60Mbps, oraz cyfrówkę. Ja nie narzekam. Fakt, że...
ostatnia odp. 7 lat temu
Klient
Słaba jakość usługi TV kablowej (2)
Z niecierpliwością czekam na wypowiedzenie omowy abonamentu TV.
Poziom...
ostatnia odp. 7 lat temu
WW
Najlepsz1 oferta w gdyni (3)
Jestem zadowolona co do ceny i jakości usług,czytelna umowa .To co czytam u...
ostatnia odp. 7 lat temu
anna
Zecydowanie NIE polecam! (1)
Jestem bardzo nie zadowolony zarówno z usług tej firmy jak i współpracy...
ostatnia odp. 7 lat temu
Wajdelota
przez wiekszosc czasu dziala ale ponizej oczekwan... (1)
Do oceny zmusila mnie lekcewazaca infolinia klienta... Uwagi "Pana...
ostatnia odp. 7 lat temu
czarodziej
Anonim - opinia (1)
Osoba która była podłączyć u mnie w dniu dzisiejszym internet z telewizja był...
ostatnia odp. 7 lat temu
Anonim
totalna porażka firmy gdzie są własciciele ? (1)
Szok że ta firma jeszcze istnieje na rynku to cud.
Obsługa totalna...
ostatnia odp. 7 lat temu
użytkownik
Obsługa w BOK w C.H.Chylonia (3)
Facet z zarostem ok 30-ki Brak słów... Osoba wszędzie doszukująca się...
ostatnia odp. 7 lat temu
mający nadzieję że w UPC będzie
Tragedia w punktach obsługi klienta. (2)
Zarówno w punkcie obsługi na osiedlu Żabianka jak i przy ulicy Wendy w Gdyni...
ostatnia odp. 7 lat temu
Marek
.... (2)
Pierwszy raz w życiu piszę gdziekolwiek, jakąkolwiek opinię, ale poziom tej...
ostatnia odp. 7 lat temu
aga
nie polecam. non stop brak internetu i brak kompetentnych osob do jego naprawy (1)
place za pakiet telewizja internet telefon. zasiegu non stop prawie nie ma ....
ostatnia odp. 7 lat temu
ola.
MULTIMEDIA schodzą na psy (1)
od czterech dni proszę o usunięcie usterki internetu, - brak łączności z...
ostatnia odp. 8 lat temu
NIEZADOWOLONA I WŚCIEKŁA
Szczerze polecam (3)
Nie rozumiem dlaczego większość wypowiedzi na forum na temat tej firmy jest...
ostatnia odp. 8 lat temu
Student22
Nielegalne praktyki w umowie promocyjnej , rozwiązanie umowy (4)
Podpisanie umowy na 24 miesiące w okresie promocyjnym na pakiet ( internet,...
ostatnia odp. 8 lat temu
afi
Porażka i nikomu nie polecam tego dostawcy usług (2)
Kontakt z infolinią to jedna wielka pomyłka, osoby niekompetentne, nauczone...
ostatnia odp. 8 lat temu
Piotr
Polecam obsługę przedstawiciela handlowego Marcina Kościńskiego z Multimedia Polska (5)
Nie wiem skąd tyle złych opinii ale ja Polecam obsługę przedstawiciela...
ostatnia odp. 8 lat temu
klient multimedia
Internet (1)
Notoryczny brak dostępu do internetu, sytuacja wciąż powtarzająca się.
ostatnia odp. 8 lat temu
pero358