Klientom trzeba życzyć silnych nerwów do podejścia Włąsciciela

Zapisałem do tej szkoły dzieci ze względu na duży wybór terminów zajęć ale moje zdumienie rośnie przy każdym kontakcie z panem właścicielem. Jest niegrzeczny i nie udziela żadnych informacji tylko odsyła do swojej strony www, które jest przykładem chaosu. Nauczanie jest na średnim poziomie, ale nie ma dramatu. Jak ktoś ma zdrowie się użerać to śmiało....

Klienci to nie natręci. Drodzy Właściciele, jeśli zmienicie swoje podejście to będzie ok;)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 9

Re: Klientom trzeba życzyć silnych nerwów do podejścia Włąsciciela

prawda! strona www to jakis koszmar! jestem klientem od wielu miesiecy z wielokrotnie przedluzanym karnetem, a do tej pory nie moge sie polapac na tej www. Nie moge tez wyjsc ze zdumienia, jak niski poziom oblsugi wykazuje ta firma. Pomijam juz gadulstwo p. Tomasza, bo to moze jest nawet i urokliwe, ale wlasnie chaos informacyjny, trzymanie wszystkiego w tajemnicy, koniecznosc pisania miliona maili , zeby w ogole dostapic zaszczytu zaplacenia za karnet, niechec do udzielania jakichkolwiek informacji. Obsluga klineta jest napewno obszarem, nad ktorym Argonaut powinien pozadnie popracowac. Same zajecia sa w porzadku, obiekt tez jest ok i gdyby nie to ,ze plywa sie dobrze, ze nie ma tloku na torach, duzy wybor terminow, fachowosc trenersko-instruktorska, to pewnie decydwowalabym sie na przedluzanie karnetu.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 4