Kompletne DNO
Vectra to kompletne DNO. Trafiłem "pod jej skrzydła" z przypadku, gdyż wykupili poprzedniego dostawcę. I zaczęły się problemy!
- jakość łącza słaba,
- awaryjność wysoka,
- obsługa techniczna DNO absolutne!
Dzwonienie na BOK to porażka zupełna - 1 (słownie jeden) numer telefonu. Oczywiście trzeba wysłuchać maszyny, która najpierw zareklamuje, potem zapoda cyferki do wciśnięcia i tak w kółko. Na koniec, kiedy już przejdziesz przez te etapy, to ... konsultant nie odbierze tylko komunikat "oddzwonimy w ciągu kilku godzin".
A żeby było śmieszniej, to na koniec okazuje się, że mają taki burdel w kwitach iż abonent o podanym numerze z faktury nie istnieje...
BRAWO Vectra.
- jakość łącza słaba,
- awaryjność wysoka,
- obsługa techniczna DNO absolutne!
Dzwonienie na BOK to porażka zupełna - 1 (słownie jeden) numer telefonu. Oczywiście trzeba wysłuchać maszyny, która najpierw zareklamuje, potem zapoda cyferki do wciśnięcia i tak w kółko. Na koniec, kiedy już przejdziesz przez te etapy, to ... konsultant nie odbierze tylko komunikat "oddzwonimy w ciągu kilku godzin".
A żeby było śmieszniej, to na koniec okazuje się, że mają taki burdel w kwitach iż abonent o podanym numerze z faktury nie istnieje...
BRAWO Vectra.