Koszmar !!! ignorancja klienta i bałagan
Chętnie dałbym tej 'firmie' 'minus10' we wszystkich kategoriach.
Obsługa klienta - jeszcze nigdy takiej złej nie widziałem - w Gdyni na Wendy trzeba czekać 2 h żeby poźniej konsultant zaczął nam udawadniać że klient jest idiotą. Tak samo bezowocne są konsultacje telefoniczne.
Firma odłącza swoje usługi kiedy chce , nalicza kwoty na fakturach ile chce i czuje się bezkarna.
Pozostaje już poraz kolejny ponad tydzień bez internetu a pani na infolinii mi mówi że wniosek reklamacyjny jest rozpartywany.
....aha i jeszcze jedno .....prezio nieźle zabezpieczył swój interes....z niektórymi developerami budującymi mieszkania w gdyni podpisał umowe na wyłączność poprzez instalację własnej infrastruktury,
Nic tylko zebrać wiekszą liczbę oszukiwanych klientów i założyć sprawę w sądzie,
Obsługa klienta - jeszcze nigdy takiej złej nie widziałem - w Gdyni na Wendy trzeba czekać 2 h żeby poźniej konsultant zaczął nam udawadniać że klient jest idiotą. Tak samo bezowocne są konsultacje telefoniczne.
Firma odłącza swoje usługi kiedy chce , nalicza kwoty na fakturach ile chce i czuje się bezkarna.
Pozostaje już poraz kolejny ponad tydzień bez internetu a pani na infolinii mi mówi że wniosek reklamacyjny jest rozpartywany.
....aha i jeszcze jedno .....prezio nieźle zabezpieczył swój interes....z niektórymi developerami budującymi mieszkania w gdyni podpisał umowe na wyłączność poprzez instalację własnej infrastruktury,
Nic tylko zebrać wiekszą liczbę oszukiwanych klientów i założyć sprawę w sądzie,