Koszmarnie długi czas oczekiwania na wszytko

Byłem w Balzac'u wcześniej chyba 1-2x i nie zauważyłem tak tragicznego podejścia do Klienta jak dzisiaj. Gości było sporo ale restauracja nie była pełna. o podejście obsługi trzeba było wyraźnie poprosić a menu z nudów znaleźliśmy na sali sami. Nawet najprostsze zamówienie jak szklanka piwa, herbata i cappuccino wymagało kilkunastu minut oczekiwania. Jeśli ktoś zamówił coś do jedzenia i picia to otrzymywał wszystko oddzielnie w odstępie minimum kilkunastu minut). Otrzymanie szarlotki z kawą było niemożliwe - najpierw kawa a po 30 minutach i trzech interwencjach - ciasto. Takie działanie lokalu - bo nie jest to winą jedynie obsługi na sali (lub jej braku właściwie) - jest absolutnie naganne. Drobiazgiem wobec tego pozostaje fakt, że dosiadając się do grupy znajomych zamówienia wszystkich osób przy stole zostały zsumowane na jeden rachunek który trzeba było potem podzielić między kilka osób. Może to dobry sposób na wymuszenie napiwku przez mierną obsługę, bo gotowi do wyjścia nie mieliśmy już cierpliwości czekać kolejne długie minuty na łaskawe rozliczenie rachunku przez panią kelnerkę.
Nie polecam i nie pozdrawiam. Bardzo mi przykro mi bo miałem o Was bardzo dobre zdanie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Koszmarnie długi czas oczekiwania na wszytko

100 lat temu pracowałem w pewnej knajpie i tylko Niemcy płacili osobno. Nie wiem skąd Pan pochodzi, ale z reguły na stolik przynosiłem jeden rachunek, może czasy sie zmieniły...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0