Aleksandra - ocena

totalnie nie polecam i przestrzegam przed firmą nova house

Firma Nova House prezentuje się na pierwszy rzut oka zupełnie inaczej niż jest w rzeczywistości. Wykończenie jest niedbale i nieestetyczne, a podejście do klienta koszmarne (...). Podczas mojej współpracy cztery różne osoby prowadziły mój projekt, był duży chaos. Komunikacja była koszmarna, bywały dni gdzie nikt nie odbierał telefonów pomimo umówionych działań na budowie. Samo wykonanie niedbale, dodatkowo odbiór opóźniony o dwa miesiące. Trzeba było kontrolować każdy ich ruch, były błędy w kosztorysie, Pani z logistyki zapomniała czegoś zamówić (bo ma ciężki czas prywatnie), informacje między pracownikami nie były przekazywane, jeden wielki żart i chaos. Poprawek było bardzo dużo, odbierałam mieszkanie trzy razy, nierówno pomalowane ściany, narożniki, pyłki od wałka na ścianach, krzywo pomalowana granica między ścianą, a sufitem, porysowane dwie płytki pod prysznicem, prysznic nieszczelny, krzywe glify na wejściu do łazienki, niedbale pomalowane maskownice, mogłabym wymieniać dalej. nie polecam!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią, choć przykro nam, że nasza współpraca nie spełniła Pani oczekiwań. W Nova House zawsze staramy się zapewniać najwyższy standard usług i dokładamy wszelkich starań, aby realizacje były zgodne z oczekiwaniami naszych klientów. Tym bardziej jest nam przykro, że w Pani przypadku pojawiły się kwestie, które wywołały niezadowolenie.

Przede wszystkim pragniemy przeprosić za wszystkie niedogodności, które Pani odczuła podczas realizacji projektu. Chcielibyśmy odnieść się do kilku wskazanych problemów:

Zdajemy sobie sprawę, jak istotna jest sprawna komunikacja. Opisana przez Panią rotacja w zespole była wynikiem wyjątkowych okoliczności, które wpłynęły na ciągłość obsługi projektu.
Przyznajemy, że mogły wystąpić niedopatrzenia w przekazywaniu informacji. Wprowadziliśmy już zmiany w naszym systemie organizacji projektów, aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.
Jakość wykonania:
Standardy wykończenia są dla nas priorytetem, dlatego bardzo żałujemy, że efekt końcowy nie spełnił Pani oczekiwań. Poprawki, które były konieczne, również były dla nas lekcją, jak lepiej nadzorować prace wykonawcze.
Kosztorys i umowy:
Błędy w dokumentacji nie powinny się zdarzać. Podjęliśmy działania, aby proces tworzenia umów i kosztorysów był bardziej przejrzysty i szczegółowo weryfikowany przez dedykowane osoby.

Chcielibyśmy zaproponować spotkanie, aby szczegółowo omówić wszystkie poruszone przez Panią kwestie. Zależy nam na rozwiązaniu problemów i odbudowie zaufania, dlatego jesteśmy otwarci na rozmowę oraz dodatkowe działania, które mogą poprawić Pani satysfakcję z naszej pracy.

Raz jeszcze przepraszamy za wszelkie niedociągnięcia i mamy nadzieję, że da nam Pani szansę, aby udowodnić, że wyciągnęliśmy wnioski z tej sytuacji.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0