Brak słów

Zamówiłem paczkę z doręczeniem do domu. Po kilku dniach zorientowałem się że na e-mailu jest status o doręczeniu mi tej przesyłki, której nie dostałem. Gdy dodzwoniłem się na infolinię okazało, się że popełnili błąd, oraz że dadzą mi odpowiedź za kilka godzin. Dostałem kolejnego e-maila, w którym napisali że mam udać się po odbiór do punkt inpost. Zadzwoniłęm kolejny raz i powiedziałem, że zamawiałem paczkę do domu i chcą aby mi ją doręczono. Wielokrotnie dzwoniłem na infolinię i próbowano mi wmówić że paczka zostanie doręczona minął tydzień a paczki dalej nie ma. Nigdy więcej nie skorzystam z usługi Inpost.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Brak słów

Jacy wszyscy delikatni i wygodni się zrobili. Za te pieniądze warto wyjść z domu, przewietrzyć się i odebrać paczkę w punkcie. Dobrze, że jeszcze nie wprowadzili usługi z dostawą do łóżka lub kibelka, bo co niektórzy nie wystawiliby nosa z dziupli wielkopańskiej, i nie pracuję w InPost.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: Brak słów

Delikatni? Zapłaciłem za przesyłkę i chciałbym aby została dostarczona do domu. A kurier nawet nie próbował jej dostarczyć. Zamawiałem wiele razy w innych firmach kurierskich i taka sytuacja się nigdy nie zdarzyła. Podałem telefon po to aby dostać chociażby jakiegoś sms o próbie dostarczenia, lecz po wielu wykonanych telefonach na infolinię dostałem 1 telefon zwrotny tydzień później!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Brak słów

jesli punkty jeszcze nie były oddalone od miejsca zamieszkania 30 km to moze i nie było by problemu ale w takiej sytuacji nie widzę dalszej współpracy z taką firmą..... tragedia....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0