Dorota - ocena
Reklamacja dotycząca obsługi w pierogarni na ul. Świętego Ducha 64 w Gdańsku
Szanowni Państwo,
Chciałabym złożyć reklamację dotyczącą obsługi, której doświadczyłam dnia 17 grudnia w godzinach popołudniowych (około godziny 17:00-18:00) w pierogarni przy ul. Świętego Ducha 64 w Gdańsku. Obsługujący mnie młodzi pracownicy zachowywali się w sposób ordynarny i nieuprzejmy. Jeden z nich pozostawił przede mną otwartą szkatułkę z banknotem dziesięciozłotowym na sąsiednim stoliku i obserwował mnie w sposób niekomfortowy. Ponadto jedzenie dotarło z opóźnieniem, a ciasto na pierogi było wyraźnie przetrzymywane zbyt długo i niedogotowane. Jestem głęboko rozczarowana takim podejściem, zwłaszcza że zauważyłam, iż obcokrajowcy byli traktowani znacznie lepiej, co mogło wynikać z oczekiwania na większe napiwki. Z tego powodu jestem bardzo niezadowolona i nie polecam tej Pierogarni.
Szanowni Państwo,
Chciałabym złożyć reklamację dotyczącą obsługi, której doświadczyłam dnia 17 grudnia w godzinach popołudniowych (około godziny 17:00-18:00) w pierogarni przy ul. Świętego Ducha 64 w Gdańsku. Obsługujący mnie młodzi pracownicy zachowywali się w sposób ordynarny i nieuprzejmy. Jeden z nich pozostawił przede mną otwartą szkatułkę z banknotem dziesięciozłotowym na sąsiednim stoliku i obserwował mnie w sposób niekomfortowy. Ponadto jedzenie dotarło z opóźnieniem, a ciasto na pierogi było wyraźnie przetrzymywane zbyt długo i niedogotowane. Jestem głęboko rozczarowana takim podejściem, zwłaszcza że zauważyłam, iż obcokrajowcy byli traktowani znacznie lepiej, co mogło wynikać z oczekiwania na większe napiwki. Z tego powodu jestem bardzo niezadowolona i nie polecam tej Pierogarni.

