Dzś stracili stałych klientów
Niestety Noodle Hut jest kolejnym przykladem restauracji ktora po otwarciu serwuje wyśmienite posiłki. Po zdobyciu klientów wszystko się zmienia. Zamówienie przekroczyło maksymalny czas dostawy od 80min do 120min. Kobieta po przekroczeniu maxymalnego czasu dostawy zadzwoniła, że kierowca przybędzie za 15min, po 15min zadzwonił kierowca, że będzie za kolejne 10 (przyjechal po 20). Niestety nie było żadnych przeprosin ze strony kierowcy. Po otwarciu kubeczka z jedzeniem okazało się ze jest do 3/4 zapełniony a pomidorów ktore sa w opisie dania było po 1 na opakowanie. Rada na przyszlosc -- jesli klient czeka 2h na zamowienie staje sie jeszcze bardziej glodny wiec dla udobruchania miloby bylo zobaczyc 2 duze opakowania bo dziś niestety stracili Państwo stalych klientow.