Posiadacz gti - ocena
Od początku do tej pory jestem zły, że wybrałem ten salon na zakup auta, samochód nowy sprzedany z wadami lakierniczymi, jak widać specjalnie opóźniono rozwiazanie problemu by odpowiedzialność salonu minęła a została odpowiedzialność tylko producenta, naprawa jaka wykonano to jest dramat i to według nich zgodnie ze sztuką, tak, że jest wartość warstwy lakierniczej a okolicach 300 mikronów, a powołany przez mnie rzeczoznawca stwierdził, ,e jedynym rozwiązaniem jest wymiana drzwi na nowe z oryginalną warstwa lakieru i to by było spoko a tu jeszcze, że naprawa jest niefachowa z warstwą wtrąceń po tej super naprawię to jeszcze jak rozbierano drzwi zostawiona jakiś metalowy element w środku i na nierównościach straszne wydaje dźwięki a tego nie było, wniosek jest taki zapłaciłem za auto duże pieniądze jak za gti i zostałem z problemem sam bo nie godziłem się na auto w wadami i kto będzie stratny na sprzedaży? Żałuję, że wybrałem ten salon strasznie niekompetentni ludzie z którymi nie idzie się dogadać jeszcze to nie jedyny problem z autem w rozliczeniu co zostawiłem też były a raczej z płatnością za nie dla mnie, jedyną osobą porządną i kompetentna jest Pani Kasia od ubezpieczeń.

