Jako że nie poddaje się tak łatwo, wysłałam ( zaniosłam osobiście) kolejną aplikację, do innego działu. Szczegółowo zapoznałam się z ustawą o pracownikach. Zgodnie z ustawą rekrutacja: etap 1: Ogłoszenie BIP na stronie. 2. Weryfikacja zgłoszeń formalna. 3. Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami spełniającymi wymogi formalne. 4. Wybór kandydata. 5. Opublikowanie w BIP ( po podpisaniu umowy) danych osobowych osoby zatrudnionej. Jako, że spełniam wszystkie wymagania formalne zostałam zaproszona na rozmowę. Rozmowa była bardziej treściwa niż poprzednia, Panie miłe i sympatyczne. Rozmowę miałam o 9 tej. W tym samym dniu opublikowane zostały dane osobowe osoby zatrudnionej. Pół godziny po mojej rozmowie, mieli już podpisaną umowę. Nawet nie silą się by zachować pozory. Głową muru nie przebije. Na tym kończę ten etap, no chyba że ktoś z wysłużonych pracowników sektora budżetowego chciałby zostać moim znajomym i mnie zarekomenduje, to jestem zainteresowana :)
4
0