kiełkownica

macie? używacie? polecacie?
trudne jest wyhodowanie kiełków?

jestem totalnym laikiem ale uwielbiam je:) chciałabym zrobić swoją "produkcję"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: kiełkownica

miałam, hodowałam, mega proste - przestałąm bo była tego za duża ilość
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja tak samo jak kina. Niepotrzebna ci zada kielkownica. Najpierw namaczasz kielki na jakes 4 godzinki, potem do salaterki lub innego naczynka wrzucilam recznik papierowy mokry i na to posypalam odsaczone nasionka. Schowalam to do szafy, zeby nie dostalo swiatla i za 3-4 dni cieszylam sie obfitoscia kielkow z rzodkiewki

Graszka--------takie zwykłe nasionka z paczki mialas?

mam, używam, polecam :)
łatwe.

jeśli wychodzi za dużo, to można po prostu używać mniej pięter, albo dodawać piętro co kilka dni i mieć kiełki na okrągło.

ja swoją kiełkownicę wyniosłam do pracy, bo tam spędzam dużo czasu i tam jem śniadanie / drugie śniadanie, a w domu to już niekoniecznie.
poza tym korzystają z kiełków inni i nic się nie marnuje :)
jak coś zostaje, to w piątek do pudełka i wraca do domu na weekend.

świeża, chrupiąca buła, masło, góra kiełków, sól... boskie :)

dzięki:)
a możecie jakiś konkretny model polecić?

i jakie kiełki kupić najlepiej?

Mamo b, kupilam gdzies w supermarkecie nasiona na kielki, ze zwyklych jeszcze nie probowalam:-)

Bo zwykłych się NIE KIEŁKUJE !!!
Chyba, że do wsadzenia do ziemi na warzywo.
Takie nasiona są podprawiane antypleśniami i innymi chemikaliami. jeśli chcecie kiełkować do spozycia to kupujcie TYLKO I WYŁACZNIE opakowania z napisem NA KIEŁKI !!!

Swoją drogą ja używam zwykłego słoika lub takiego sitka do kiełkowania. jednak nie zainwestowałam w kiełkownicę, bo zawala miejsce.
To mój wątek i moje sitko:
http://forum.trojmiasto.pl/kielkownica-t146454,1,16.html
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

dziekuje;p