zlekceważony klient - ocena
Od 30 listopada koresponduję z mBitem celem przygotowania się do zakończenia współpracy wraz zakończeniem okresu umownego na internet i TV.
Pierwszego dnia otrzymywałam częściową odpowiedź od razu. Na drugi dzień korespondencja urwała się, kiedy zadałam pytanie dlaczego poinformowano mnie, że mam osobiście oddać sprzęt w siedzibie firmy mBit w terminie 7 dni, a nie jak mówi umowa pracownik mBitu umówi się ze mną u mnie, w terminie 14 dni. Moja prośba o wyjaśnienie pozostała bez odpowiedzi już przed 2 tygodnie. 14.12.25 r. po raz piąty wysłałam do mBit te same pytania. Bez odpowiedzi.
Czy ktoś ma lub miał podobne kłopoty z ta firmą?
Pierwszego dnia otrzymywałam częściową odpowiedź od razu. Na drugi dzień korespondencja urwała się, kiedy zadałam pytanie dlaczego poinformowano mnie, że mam osobiście oddać sprzęt w siedzibie firmy mBit w terminie 7 dni, a nie jak mówi umowa pracownik mBitu umówi się ze mną u mnie, w terminie 14 dni. Moja prośba o wyjaśnienie pozostała bez odpowiedzi już przed 2 tygodnie. 14.12.25 r. po raz piąty wysłałam do mBit te same pytania. Bez odpowiedzi.
Czy ktoś ma lub miał podobne kłopoty z ta firmą?

