Kuchnia dobra, ale niesmak pozostał....

Dobry standard, ale dosyć dziwne, że nie dają paragonów fiskalnych, zamiast tego, w etui paragon kelnerski. Chyba wstyd?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1

Odpowiedź obiektu:

Szanowny Panie Andrzj,

oczywiście, że dajemy paragony fiskalne. Wydruk fiskalny Goście dostają zawsze po dokonaniu płatności, kiedy wiemy, w jaki sposób została ona dokonana (karta, gotówka, czy też przelew). W naszym lokalu wystawiamy również faktury vat na życzenie Gości. Jeżeli opuścili Państwo restaurację przed czasem zanim kelnerka zdążyła donieść sfiskalizowany paragon, bardzo za to przepraszam, lecz wstydzić się naprawdę nie mam za co. Jak Pan zapewne zauważył, stoję przez cały czas w kuchni, aby utrzymać "dobry standard" (jak Pan to nazwał) i wbrew moich chęci nie mam czasu, żeby zająć się również kasowaniem Gości.

Muszę jednak dodać, że czasami mam wrażenie, że po prostu niektórzy szukają dziury w całym, a szklanka jest dla nich zawsze półpusta - nigdy półpełna.

Pozdrawiam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3

Szanowna Pani, miło, że Pani odpowiada, ale opowieść o szklance ma się tak sytuacji, jak argumentacja o zapytaniu o formę płatności.
Miła kelnerka o sposób płatności pyta przed sporządzeniem rachunku, dobrze Pani o tym wie. Życzę tylko, żeby kolejnym Pani gościem nie był inspektor skarbowy, albo aktywista jedynej słusznej opcji. A tak na marginesie, to nie jest pierwsza restauracja, którą odwiedzam w Trójmieście, a dobrze znam ich większość, zapewniam. Pozdrawiam Andrzej
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0