Kuchnia

Nie rozumiem, dlaczego trzeba prawie 100% usługi zapłacić za kuchnię, której się jeszcze na oczy nie widziało (montaż etc.)
Kontakt był miły, ceny za to wysokie. Polecony sprzęt AGD nie spełnił wszystkich naszych oczekiwań, są to szczegóły, ale brak było na nie odpowiedzi. Skierowano nas do producenta. Uważam, że jeżeli się poleca sprzęt AGD, to trzeba o nim WSZYSTKO wiedzieć. Zapewniano nas o bardzo wysokiej jakości całości kuchni, niestety nie odpowiada to całej prawdzie. Mam nadzieję, że się nic nie posuje.
Brak oferty kompleksowej!!! Tylko sama kuchnia + montaż!
Elektryk, murarz itd. na własny koszt, co sprawia, że oferta tej firmy osobiście dla mnie przestaje być atrakcyjna!
Duży minus i błąd marketingowy!!! - Wszystkie śmieci i kartony zostaąy na naszej głowie.
Plus - Usługa została wykonana terminowo.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Odpowiedź obiektu:

Witam

Dziękujemy za wystawioną opinię.
Nie zgadzamy się jednak z Pana zarzutami:

Przed podpisaniem umowy został Pan poinformowany o cenach, zasadach płatności i zakresie zamawianych towarów i usług. Podpisując umowę zaakceptował Pan jej warunki. Skoro nie odpowiadały Panu ceny i zasady nie rozumiem dlaczego się Pan na nie zgodził.

Od początku był Pan informowany, że jesteśmy producentem mebli a nie firmą budowlaną, zatrudniamy stolarzy a nie murarzy, elektryków itd. W związku z powyższym nie dokonujemy przeróbek, poprawek po poprzednich fachowcach.

Mimo wszystko poleciliśmy Panu fachowca kt. wykonywał remonty u innych naszych klientów informując Pana że nie jest to nasz pracownik i prace kt. ma wykonać oraz jego wynagrodzenie powinien Pan z nim bezpośrednio ustalać. Dodatkowo osobiście przekazaliśmy fachowcowi jakie przeróbki powinny zostać dokonane dla potrzeb prawidłowego zamontowania mebli i sprawdziliśmy czy zostały prawidłowo wykonane.

Montaż kuchni odbył się zgodnie z planem, pomimo nie dokonania przez Pana całości ostatniej wpłaty /zgodnie z umową/.

Jeśli chodzi o ustalenia dotyczące sprzętu Agd, wyboru dokonała Pana żona a Pan nie kierował pod naszym adresem żadnych dodatkowych zapytań. Proces projektowania kuchni i wyboru sprzętu jest czasochłonny ale wymaga zaangażowania obu stron. Trudno o taką komunikację w przypadku gdy nie poświęcił Pan czasu nawet na jedną wizytę w salonie. Teraz zaś twierdzi Pan że sprzęt nie spełił Pana oczekiwań. Jeśli chodzi zaś o nieprawidłowe działanie zakupionego sprzętu to oczywiście zajmują się tym autoryzowane serwisy producenta i tam należy zgłaszać reklamacje dot. AGD.

Zdziwieni jesteśmy, że kwestionuje Pan wysoką jakość kuchni. Zgłaszał Pan problem z regulacją frontu przy lodówce, co zostało wykonane już następnego dnia, tak jak Pan prosił. Poza tym nie miał Pan żadnych uwag do jakości mebli.

Montażyści zostawili w mieszkaniu jedynie opakowania od sprzętu AGD. Jeśli klient wskazuje miejsce gdzie można je wynieść, np. pojemniki na segregację odpadów, pracownicy oczywiście usuwają tam opakowania.
Z tego co mi wiadomo Pan takiego miejsca nie wskazał a my nie mamy miejsca na zbieranie kartonów z każdego montażu.

Mam nadzieję, że wyjaśniliśmy Panu wszystkie kwestie.
Pozdrawiam i życzę miłego użytkowania kuchni.
Zespół Art.Studio.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Odpowiedź obiektu:

Witam serdecznie, po 3 miesiącach wystąpiła usterka oświetlenia. Pozgłoszeniu jej otrzymałem odpowiedź, że na usunięcie jej firma ma czas 2 tygodnie. Po 7 dniach zadzwoniłem znowu i otrzymałem odpowiedź, że podjedzie technik i usunie usterkę (brak oświetlenia ledowego), a w międzyczasie dzwoniono do mnie kilkakrotnie. ??? Kłamstwo, nikt nie dzwonił (są bilingi). Wreszcie ustaliliśmy termin, który przesuneliśmy o dwie godziny, przyznaję, że z mojej winy (pogrzeb mojego ojca). Technik się zjawił i okazało się, że nie zna się na elektryczności, nie wie gdzie są gniazdka??? < projekt wykonała ta pracownia sic!> więc przeciął kable, wymienił przełącznik, a na pytanie żony o wykonanie dodatkowej szafy, odpowiedział, że firma nie widzi możliwości dalszej współpracy z nami, gdyż wystawiliśmy nieodpowiednią opinię!
Co do naprawy: nieprofesjonalnie, kable okręcone taśmą, nie izolacyjną, a ja mam teraz dyskotekę: raz świeci, raz nie.
Złożyłem reklamację nagrywając się na sekretarce:
żadnej odpowiedzi do tej pory.
Gratuluję!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0