Kupiłeś, nie działa, ma wadę - Serwis Balta mówi - Twój problem!!!
Kilka dni przeglądałem oferty różnych sklepów oferujących odtwarzacz mulitimedialny firmy Asus. (...) Zamówiłem więc w Balcie, zapłaciłem przelewem i oczekiwałem na przesyłkę. Towar dostarczono szybko, jednakże jakie było moje zdumienie kiedy to opakowanie zaklejone było taśmami z Camino. Etykiety adresowe wskazywały jednoznacznie na to że towar został przez Baltę zamówiony w Camino, następnie przesłany do mnie. Urządzenie podłączyłem zgodnie z instrukcją i nic. Kompletny brak reakcji urządzenia. Po licznych próbach postanowiłem zgłośić urządzenie do wymiany na nowe. Nie spodziewałem się, że mogło by zostać ono naprawiane, tymsamym wcale tego nie chciałem spodziewając się, że jeżeli występują problemy po jakimś czasie użytkowania mogą pojawić sie kolejne i kolejne. Zgłoszenie wymiany przesłałem na email serwisowy, urządzenie dostarczyłem do jednego ze sklepów i czekałem na informację. Po tygodniu skontaktowałem się z serwisem Balty, gdzie powiedziano mi, że urządzenie jest w serwisie i można na chwilę obecną nic powiedzieć. Przed upływem 2 tygodni od serwisu dowiedziałem się, że urządzenie