Lekceważenie klienta

Niestety nie skorzystałam z usługi, nie miałam tej szansy,bowiem nie oddzwoniono do mnie,że wizyta jest nieaktualna. Szkoda czasu na dojazd szczególnie przed weekendem.Według mnie lekceważenie i nieterminowość w stosunku do klienta jest najgorszą wizytówką salonu.Najlepsze w tym wszystkim było,że nikt nie przeprosił za zaistniałą sytuację,wręcz się zdziwią i będą wmawiać,że to ja odwołałam wizytę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Witam serdecznie Pania. Nie zgadzam sie z podsumowaniem, konkurencja cigle miesza nam w zapisach-szczegolnie sa to oczyszczania na ktore Pani sie zapisala. Przepraszalam Pania z calego serca i proponowalam w ramach rekompensaty darmowy zabieg.Bylo mi bardzo przykro za zaistniala sytuacje i chcialam to jak najlepiej zrekompensowac.Nie zlekcewazylam sprawy.Zabieg i przeprosiny ciagle czekaja,prosze zrozumiec -konkurencia do dzis ingeruje w zapisy.Jestesmy juz madrzy i potwierdzamy,kazdy telefon.Pozdrawiam serdecznie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0